ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    מחלה נדירה-מצב ביטוחי שכיח

    ב-4 בדצמבר 2014, נכנסה למשרדנו מטפלת צעירה בשם ליאת. ליאת מבוטחת בענת רפופורט סוכנות לביטוח בע"מ

    מזה כמה שנים בביטוח אחריות מקצועית.

    ב-2006 היא רכשה לעצמה פוליסת אובדן כושר עבודה כדי להבטיח לעצמה 75% מהכנסה החודשית למקרה שבו לא תוכל להמשיך לעבוד.

    רכישת ביטוח שכזה איננה דבר של מה כך – מדובר בהוצאה חודשית, קבועה או משתנה – על פי רצון הרוכש. בכל בדיקה של חיוב כרטיסה האשראי, או חשבון הבנק מגלים כי החיוב אינו פוסק גם כאשר האוברדראפט מעיק. כל עוד המצב הבריאותי תקין ואין סימנים למחלה באופק – שכן אנחנו מתאמנים בפארק, רצים לבריאותנו, אוכלים נכון, משתדלים לא לצעוק הילדים – החיים מתקדמים באופן משביע רצון קדימה. עד שיום אחד החיים משתנים. השגרה מופרת באופן קיצוני על ידי מצב חדש. נסיעה קטנה לרופא הופכת את כל המוכר והידוע ללא רלוונטי יותר.

    יום אחד גילתה ליאת כי היא חלתה במחלה מסתורית ומסכנת חיים, אשר מספר המומחים בה ברחבי העולם אינו עולה על מספר האצבעות ביד אחת. אם לא די בכך, התגלה כי לא רק היא, גם בנה הפעוט נפגע מן המחלה וכעת עליה לתפקד ולדאוג לבנה הקטן בזמן שהיא עצמה חולה.

    בזוכרה את פוליסת אובדן כושר העבודה שלה, פנתה לענת רפופורט סוכנות לביטוח בע"מ בתביעה לקבלת הפיצוי. אולם, באופן שנראה כאילו נלקח מספר איוב, הסתבר לה שבעלה לשעבר הפסיק את התשלום עבור הביטוח מזה למעלה משנה – ללא ידיעתה. על פי דין, היא לא הייתה זכאית לכל פיצוי. עולמה חרב עליה. לא רק שעליה ללוות כסף מכל מי שרק יכולה הייתה, גם הכנסתה, שאותה ביטחה במשך שנים הופסקה לחלוטין. היא נותרה עם הוצאות רפואיות עצומות – כולל טיסות לחו"ל ופגישות וטיפולים עם מומחים למחלות אזוטריות בארה"ב – ללא כל הכנסה.

    כשסוכן הביטוח שלך נשכב על הגדר בשבילך 

    לאור מצב זה, כסוכנת הביטוח של ליאת, פנתה ענת רפופורט, מנכ"לית ענת רפופורט סוכנות לביטוח בע"מ, לחברת הביטוח "הראל", שממנה רכשה ליאת את הביטוח. בתיאום מול בכירי "הראל" – מאיר אזערי – מנהל אגף ביטוח חיים, ניצה אוסטרבך – מנהלת חטיבת מימוש זכויות וניהול תביעות חיים וסיעוד וכן נירה רוזנבאום מאותה החטיבה, פעלה ענת רפופורט כדי לחשוף את האמת בפני חברת הביטוח ולהסביר את המצב הקשה שבו הייתה ליאת.

    לאחר משא ומתן פורה בניצוחה של ענת, והרבה יושרה ואומץ מצד חברת הביטוח, הוחלט לבסוף לפצות את ליאת בסכומים שאותם הייתה מקבלת אילו דמי הביטוח עבור הפוליסה היו משולמים כרגיל. לא זאת ועוד, למרות זכותה המשפטית לכך, נמנעה חברת הראל מלגבות את דמי הביטוח רטרואקטיבית – מה שאפשר לליאת להשאיר בידה את המעט שעוד היה לה.

    חייה של ליאת ושל בנה ניצלו, אולם זמן ההחלמה שלהם היה ארוך. במשך זמן זה, ההכנסה היחידה שהייתה לליאת הגיעה מאותה פוליסת אובדן כושר עבודה. ללא כסף זה, הייתה ליאת עשויה להיכנס לחובות כבדים שקשה לדעת אם הייתה מצליחה להחזיר כלל.

    כאשר הגיעה למשרדנו בשבוע שעבר הייתה בפיה בשורה עצומה, מרגשת באופן בלתי נתפס, היא חזרה לעבודתה המקורית כמטפלת. למעשה, לא היה לה הרבה זמן לבזבז במשרדי הסוכנות כיון שהיא מיהרה ללקוח שלה. לא הייתה בשורה משמחת יותר מזאת עבור כל עובדי ענת רפופורט סוכנות לביטוח בע"מ ועבור ענת רפופורט במיוחד.

    המחלה של ליאת הייתה אומנם נדירה, אך המצב אליו נקלעה אינו נדיר כלל, וניתן להגדירו כ"שכיח". פוליסת אובדן כושר עבודה, פירושה במקרים רבים הוא הצלת חיים – לא פחות. אצל ענת רפופורט- סוכנות לביטוח בע"מ ניתן לרכוש את הביטוח הנ"ל ולצפות לשירות זהה כפי שקיבלה ליאת כיון שאנו לא מוכרים רק ביטוח. אנו מוכרים שלווה ושקט נפשי.

    דילוג לתוכן