ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    אחריות מקצועית במקצועות המים

    כל מה שחשוב לדעת על אחריות מקצועית במקצועות המים

    כמדריכים או מטפלים מקצועיים במים, ווטסו, הידרותראפיה, שחייה, או כל פעילות שיקומית אחרת, חשוב לכם מאוד לעזור לאנשים ולשפר את הרגשתם ואיכות חייהם. אך כדי שתוכלו לעשות זאת עליכם קודם כל לשמור על עצמכם ועל יכולתכם לטפל ולכן, אתם חייבים לעשות ביטוח אחריות מקצועית למקצועות המים.

     

    ביטוח אחריות מקצועית למטפלים  – האם זה הכרחי?

    יתכן ואתם שואלים את עצמכם האם אתם באמת צריכים ביטוח אחריות מקצועית למטפלים?
    הרי בחרתם במקצוע הזה כי אתם רוצים לטפל ולעזור. למדתם, הוכשרתם ואתם בוודאי ממשיכים להתמקצע אבל ענייני הביטוח פחות מעסיקים אתכם. הבעיה עם אחריות מהסוג הזה היא שאנחנו לא חושבים שאנחנו זקוקים לה, עד הרגע שבו נהיה כבר מאוחר מדי. למשל, כאשר אדם נפצע או נפגע במהלך טיפול או פעילות שאתם מעבירים ואז, גם אם זו אינה אשמתכם, וגם אם אתם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, בכל מקרה תידרשו, על פי החוק, לשלם פיצויים. פיצויים שלא רק יעלו לכם הרבה כסף, אלא גם עלולים לפגוע בשם המקצועי שלכם, להביא לכך שלקוחות לא יגיעו אליכם ואף למנוע את העסקתכם במקומות מסויימים.

    בדיוק בגלל זה, אתם זקוקים לביטוח טוב.

     

    ביטוח שבאמת מתאים לכם

    השורה התחתונה היא שאתם צריכים לשמור על עצמכם, וככל שתהיו יותר בטוחים ורגועים בעשייה שלכם – כך תוכלו לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם. לכן, אם אתם מחפשים ביטוח אחריות מקצועית, חשוב שהוא יהיה ביטוח המותאם למקצוע שלכם, שכן לטיפול במים יש ייחודיות משלו ולכן הותאם לו כיסוי ביטוחי ספציפי לו. ביטוח אחריות מקצועית טוב יהיה מותאמת במפורש למקצועות המים, ויכלול פוליסת ביטוח המכסה את פעילותך המקצועית בכל מצב – במים ומחוצה להם.

     

    כיום קיימות פוליסות המכסות רק שעות עבודה ספציפיות או מקום עבודה מסויים, אך ישנן גם פוליסות נרחבות יותר, המכסות אתכם בכל מקום, ובכל זמן. פוליסות אלו המומלצות לעובדי המגזר הפרטי, אשר לעיתים קרובות עובדים  במספר מקומות, בימים שונים ובשעות משתנות במהלך השבוע. כמובן, לפני שאתם בוחרים את הביטוח שלכם, כדאי לוודא שהמקצוע שלכם אכן נמצא ברשימת המקצועות המבוטחים, ולברר בדיוק מה הביטוח כולל.

     

    "ענת רפפורט" לשירותכם

    כיצד תוכלו להיות בטוחים שבחרתם פוליסת אחריות מקצועית שאכן מתאימה ספציפית למקצועות המים?
    אם חשוב לכם להיות רגועים ולדעת שהפוליסה שלכם באמת מבטיחה לכם את הכיסוי הביטוחי המלא לו אתם זקוקים, נשמח לעזור לכם ולהתאים לכם את הפוליסה המדוייקת לצרכיכם. לסוכנות "ענת רפפורט" ותק רב שנים וניסיון עשיר בהתאמת אחריות מקצועית למקצועות המים בפרט, ובמיוחד למקצועות המים הטיפוליים.
    אז בין אם אתם עוסקים בג'הארה, אירובי מים, או לימודי שחיה לכל גיל, נוכל להציע לכם ביטוח שיעניק לכם כיסוי מלא, 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע.

    דילוג לתוכן