ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטים

    כשמדובר באיכות הראיה ובבריאות העיניים, אנשים מאוד לא אוהבים לקחת סיכונים, וכתוצאה מכך אנחנו עדים בשנים האחרונות, לריבוי של תביעות משפטיות כנגד רשלנות מקצועית של אופטומטריסטים, אשר שגו באבחון ובהתאמת משקפיים ועדשות. אז איך תוכלו להגן על עצמכם, כאופטומטריסטים, מפני טעויות אנוש, שאף אחד מאיתנו אינו חף מהן, ועלולות לעלות לכם בתביעות לפיצויי עתק, בבזבוז של זמן יקר, במועקה כבדה ובהרס של המוניטין שלכם? התשובה היא: ביטוח אחריות מקצועית – שייתן לכם את כל השקט והביטחון שאתם מכוסים.

    מהו ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטים?

    ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטים מגן עליכם, כבעלי מקצוע, מפני תביעות אפשריות של לקוחות בגין רשלנות מקצועית. כאופטומטריסטים אתם אחראים על בריאות עיניו וראייתו של הלקוח, וכל טעות באבחון ובהתאמת הפתרון, עלולה לגרום לנזקים לראיה שלו, לעיתים אף באופן בלתי הפיך, כמו גם לנזקי גוף ורכוש אחרים – לו ולסובבים אותו.

    ביטוח אחריות מקצועית מעניק לכם את הביטחון, הרוגע והשקט שבמידה ותוגש כנגדכם תביעת נזיקין על התרשלות בשירות שהענקתם, או במוצרים שסיפקתם, חברת הביטוח תכסה עבורכם את הוצאות ההגנה המשפטית, ותישא בעלויות הפיצויים, במידה ויפסקו כאלו כנגדכם.

    ביטוח אחריות מקצועית לאופטומטריסטים – שומרים עליך בשבע עיניים    
    ביטוח אחריות מקצועית המותאם במיוחד לאופטומטריסטים מוסמכים, הוא לא בגדר המלצה או מותרות – אלא חובה לכל איש מקצוע שעוסק בתחום. וכאן חשוב להבין שבדיוק כפי שלא הייתם מוסרים את הטיפול בעיניים שלכם לידי מישהו שאינו מומחה באופטיקה, כך אל תתפשרו על ביטוח אחריות מקצועית, בסוכנות ביטוח שאינה מנוסה בביטוחים מהסוג הזה.

    סוכנות ביטוח ענת רפפורט מתמחה בתחום של ביטוח אחריות מקצועית למקצועות הפרא רפואיים, ולה ניסיון רב שנים בביטוח אופטומטריסטים. צוות הסוכנות בקי היטב בסיכונים הייחודיים של תחום האופטיקה, ויודע להתאים פוליסת הביטוח למאפיינים האישיים של כל בעל מקצוע: היקף העבודה, שנות הניסיון, סוג השירותים והמוצרים הניתנים בעסק, ועוד.  
    נשמח לעמוד גם לרשותך בהתאמת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית המדויקת לצרכיך, ולהיות שם עבורך במלוא המחויבות ובזמינות גבוהה, בכל שאלה ובכל עניין שיעלה בתחום הביטוח המקצועי שלך.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן