ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    ביטוח אחריות מקצועית למורי יוגה

    בים (סאפ) ביבשה (מזרן) וגם באוויר (ערסלים) – היוגה הופכת בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולרית כספורט וכפעילות פנאי שהם גם פיזיים וגם מנטליים, ומאוד מזוהים עם אורח חיים בריא. 

    וככל שמעגל המתאמנים מתרחב, כך מתווספים לענף גם עוד ועוד מורים ומדריכים מקצועיים

     שלא תמיד מודעים לסיכוני המקצוע ולחשיבות ההצטיידות בביטוח אחריות מקצועית.

    יוגה – לא רק שקט ושלווה

    אז כן, יוגה אמנם מזוהה עם רוגע ושקט אבל היא כוללת גם פעילות גופנית אינטנסיבית כמו תרגילי הרמה והורדה של משקל הגוף, תנועות פיתול, מתיחות וכפיפות, קפיצות ואפילו תרגילי אקרובטיקה. 

    ואתם, כאנשי מקצוע, בוודאי מודעים לכך שמתאמנים רבים מדווחים על פציעות ופגיעות כתוצאה מעיסוק ביוגה, בין אם בשל מצבם הגופני הספציפי, ובין אם בשל ביצוע שגוי של תרגיל עקב חוסר מיומנות או חוסר הקפדה על מילוי הוראות המדריך.

    תביעות רשלנות – סיכון כפול

    כמדריכים וכמורים מקצועיים, אתם בוודאי עושים את המירב כדי לשמור על בריאותם של המתאמנים שלכם, מנחים אותם ובודקים מקרוב את אופן ביצוע התרגילים, תוך התייחסות למצבו הגופני של כל מתאמן ומתאמן. אולם כשאתם עומדים מול קבוצה, הפיקוח על כל אחד מהמתאמנים שלכם באופן צמוד בכל רגע הוא לא פשוט, ותמיד קיימת האפשרות שמישהו ייפול או יעשה תנועה לא נכונה שעלולה לגרום לו לנזק גופני לטווח הארוך.  

    וכשזה קורה – אתם כמדריכי יוגה ומורים ליוגה חשופים לסכנה של תביעה כנגדכם שעלולה לפגוע בכם באופן משמעותי גם כלכלית (בסכומים של עשרות אלפי ₪ ואף מאות אלפי ₪ ) וגם בהיבט של נזק למוניטין המקצועי שלכם. כבעלי עסק עצמאי קטן, התביעה עלולה להיות הרסנית עבורכם ועבור הקריירה המקצועית שלכם, מה גם שעצם החשש המתמיד מפני פגיעות ותביעות, פוגע בחופש המקצועי שלכם ובתחושת הביטחון וההנאה שלכם במהלך השיעורים.
    אז מה הפתרון? – ביטוח אחריות מקצועית.

    ביטוח אחריות מקצועית – השקט הנפשי שלכם לאמן ולהדריך

    ביטוח אחריות מקצועית, המותאם במיוחד למורים ליוגה ומדריכי יוגה ייתן לכם את השקט, הביטחון והרוגע שאתם מוגנים מפי תביעות במקרים של פגיעות בגין פציעות באימונים. הביטוח מיועד גם למאמנים עצמאים וגם למאמנים שכירים העובדים במכון או מרכז כלשהו.

    שימו לב שחשוב שהפוליסה תותאם במדויק לצרכים שלכם ותיתן מענה מלא לכיסוי כל הפעילות שלכם: כמות המתאמנים המקסימאלית בשיעור, אימונים בעצימות גבוהה כיוגה אשטנגה ואימוני פאוור יוגה, אימונים במיקומים שונים כסטודיו, פארקים ציבוריים או בבית הלקוח,ועוד. כמו כן חשוב לדעת שפעילות יוגה ערסלים אינה מכוסה על ידי מרבית חברות הביטוח.

    ולכן – חשוב מאוד לעשות את הביטוח בסוכנות ביטוח מקצועית בעלת ניסיון רב בביטוח מדריכי יוגה שתדע לשאול אתכם את השאלות הנכונות, להבין את אופי הפעילות שלכם ולהתאים לכם את הפוליסה שבאמת תגן עליכם, בשעת הצורך.

    לסוכנות ענת רפפורט ניסיון רב בביטוח אחריות מקצועית למורים ולמדריכים ליוגה. אנו מכירים היטב את התחום, מנוסים מאוד בהתאמת פוליסות כמו גם בטיפול בתביעות, ונשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ אישי ובלווי מקצועי צמוד.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן