ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    ביטוח אחריות מקצועית למקצועות הפרא-רפואה

    קלינאי תקשורת, אופטומטריסטים, שינניות, פיזיותרפיסטיים, מרפאים בעיסוק, חובשים, פרמדקים, ומטפלים נוספים – אתם, שבחרתם לעסוק בתחומים תומכי רפואה (פרא רפואיים) זוכים ללוות את לקוחותיכם בתחושה של שליחות ולסייע להם בהקלה וריפוי של מצוקות וכאבים. אולם כדי שתוכלו להיות שם עבורם במיטבכם, בטוחים ומשוחררים מחששות לתביעות, עליכם לדאוג שיהיה לכם ביטוח אחריות מקצועי, שיגן עליכם מפני סיכוני המקצוע.

    מדוע כל כך חשוב לעשות ביטוח אחריות מקצועית?
    כמי שעוסקים בבריאות ונדרשים לעיתים לקבל החלטות קריטיות, ממש בהרף עין, אתם עלולים למצוא את עצמכם אל מול תביעות בגין רשלנות מקצועית, ודרישות לתשלום פיצויים כבדים, העלולות לפגוע בכם קשות גם ברמה הכלכלית, וגם ברמת המוניטין המקצועי.

    אז מה ניתן לעשות? כעוסקים בתחום הפרא רפואי, זו אינה רק המלצה אלא ממש דרישת חובה עבורכם: דאגו שיהיה לכם ביטוח אחריות מקצועית תקף ומתאים, שייתן לכם שקט נפשי ויגן עליכם מסיכוני המקצוע.

    מהם הכיסויים שמעניק ביטוח אחריות מקצועית לעוסקים בפרא רפואה?

    ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית מגן עליכם במקרים בהם הוגשה כנגדכם תביעה על רשלנות מקצועית, והוא מכסה הן את עלות ההגנה המשפטית, הן את עלות הפיצויים, במידה ונפסקו לחובתכם כאלו, והן את עלויות הפגיעה במוניטין ואובדן ימי העבודה, בשל ההליך המשפטי.

    ביטוח אחריות מקצועית פרא רפואית – כל התמיכה שאתם צריכים כדי לתמוך בלקוחות שלכם 
    ביטוח אחריות מקצועית לעוסקים במקצועות הפרא רפואה כולל מגוון רחב של כיסויים אותם יש להתאים לכל מקצוע ולכל בעל תפקיד. זאת תוך התייחסות לשיקולים כמו סביבת העבודה, גובה הכיסוי המירבי, היקף העבודה, הותק המקצועי והעבר הביטוחי.

    סוכנות ענת רפפורט מתמחה בעריכת ביטוח אחריות מקצועית למקצועות הפרא רפואיים – הן לבעלי מקצוע עצמאיים המבוטחים כיחידים, והן לקבוצות מבוטחים שכירים במקומות עבודה. אנו יודעים לזהות את הסיכונים המאפיינים את כל  אחד מהמקצועות הפרא רפואיים, ויש לנו ניסיון רב בהתאמת פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לדרישות העיסוק, ותנאי העבודה של כל מבוטח.

    נשמח לעמוד לרשותך בהתאמת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לתנאי עיסוקך, וללוות אותך באופן אישי, בכל צורך ביטוחי שיעלה במסגרת עיסוקך.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן