ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    ביטוח ליצנים רפואיים

    ביטוח לעוסקים בתחום הליצנות הרפואית

    אומרים שהצחוק יפה לבריאות וגם מחקרים מדעיים רבים כבר הוכיחו, ששילוב של הומור בטיפול הרפואי, מגביר את סיכויי ההחלמה ומזרז את השגתה. הצחוק וההומור מסייעים בהפחתת כאבים ובהרגעה, מקלים על החולים את ההתמודדות הרגשית והפיזית עם קשיי המחלה ועם הטיפולים שעליהם לעבור, ועוזרים לשמור על גישה חיובית ועל המוטיבציה לשתף פעולה.

     

    ואלו הן בדיוק הסיבה שבזכותן הליצנות הרפואית, מקבלת הכרה גוברת והולכת משנה לשנה, והליצנים הרפואיים מהווים כיום חלק בלתי נפרד, מהצוות הפארא רפואי של רבים מבתי החולים והמוסדות הרפואיים בארץ.

     

    ליצנות רפואית – מקצוע לכל דבר

    הליצנות הרפואית הינה שיטת טיפול השייכת לתחום הרפואה המשלימה כשהליצנים הרפואיים משתמשים בהומור על מנת להקל על החולים ולסייע להחלמתם. הליצנים הרפואיים עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הצוות הרפואי, ומעבר לתרומתם הרבה לשיפור ההרגשה, הם מסייעים לתהליך ההחלמה גם באופן פעיל, כשהם מעודדים את החולים, ובפרט ילדים, לשתף פעולה עם הצוות, לקום מהמיטה, לאכול ולבצע תרגילי פיזיותרפיה.

     

    הכשרתם של הליצנים הרפואיים נערכת כיום בכמה מסלולים לרבות קורסים שונים ואף במסגרת לימודים אקדמיים לתואר ראשון. במהלך הלימודים רוכשים התלמידים כלים וידע במגוון תחומים ובהם: תיאטרון, פסיכולוגיה, סיעוד ובריאות.

     

    מדוע ליצנים רפואיים זקוקים לביטוח?

    הליצנים הרפואיים עובדים עם קהל. הן עם החולים ובני משפחותיהם, והן עם הצוות הרפואי עימו הם משתפים פעולה. ולכן, בדיוק כמו יתר אנשי הסגל המקצועי בבית החולים, הם חשופים לאפשרות של הגשת תביעת רשלנות כנגדם, ובפרט כשהם עובדים בעיקר עם קהל של חולים צעירים, המועדים יותר לסיכונים של נפילות, תאונות, חבלות ונזקים כתוצאה מתנועה לא נכונה.

    כמו כן, הביטוח הרפואי מגן על הליצנים הרפואיים גם כנגד תביעות בגין נזקי רכוש, העלולים להסכם בסכומים משמעותיים ביותר, בשל העובדה כי עבודתם נעשית בתוך סביבה עתירת ציוד רפואי יקר.

     

    מה כוללת הפוליסה הקולקטיבית לעוסקים בליצנות רפואית?
    הפוליסה הקולקטיבית לעוסקים בליצנות רפואית מגינה על המבוטחים מפני תביעות משפטיות בעקבות אחריותם המקצועית לפגיעות גוף ונפש שנגרמו לצד שלישי. חשוב להבין כי עלויות הפיצויים בגין תביעה על פגיעה אישית, עלולות להגיע לסכומים של עשרות אלפי ₪ ואף למעלה מכך, ולעלויות אלו יש להוסיף גם את עלויות ההוצאות המשפטיות.
    סוכנות ענת רפפורט – המומחים בביטוח לעוסקים ברפואה משלימה

    כסוכנות ביטוח המתמחה בביטוחים לעוסקים בתחומי הרפואה המשלימה אנו מציעים פוליסת ביטוח קולקטיבית ייחודית לעוסקים בליצנות רפואית. הפוליסה מעניקה לעוסקים בתחום את הכיסוי המרבי, ומאפשרת להם להתפנות לעבודתם החשובה בראש שקט ובידיעה שהם מוגנים מפני סיכוני המקצוע.

    לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית אנא חייגו ל- 03-5754446

     

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן