ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    ביטוח מאמני כושר

    מכשירים? עצימות? על ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר בענפים השונים

    TRX, קיק בוקס, זומבה או פילאטיס מכשירים – עולם אימוני הכושר הגופני מתפתח בקצב מהיר וכחלק מהמגמה גם מאמני הכושר ומדריכי הספורט מתמקצעים ומתמחים בתתי הענפים השונים. זו יכולה להיות מאמנת קבוצות ריצה לנשים שמחליטה להוסיף להן, בתום האימון, גם אימוני כוח, מאמן כושר אישי שמכניס שיטות אימון חדשות, אימונים בבית הלקוח, מדריך אירובי שרוצה לגוון ולהעביר גם שיעורי ספינינג ו- TRX, או מאמנת פילאטיס שמוסיפה לסטודיו שלה גם פילאטיס מכשירים.
    בתקופה של שפע היצע, שינויים ומעברים תכופים, כמאמני ספורט אתם יכולים ליהנות מקריירה מגוונת ודינאמית ומעיסוק בענפים שאתם הכי מתחברים אליהם. וכחלק מההתמקצעות הזו, עם הכניסה לתחומים חדשים, חשוב שתהיה לכם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר, שתכסה את כל הסיכונים הרלבנטיים לעיסוקכם.


    ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר – פוליסה בהתאמה אישית


    למה הכוונה? ראשית, נזכיר שכמאמני כושר אתם חשופים לתביעות פיצויים מצד המתאמנים בגין נזקי גוף שנגרמו להם בעקבות האימון. נזקי הגוף והפגיעות עלולים להגרם בשל חוסר מיומנות של המתאמנים, רשלנות מקצועית שלכם בתדרוך או בהשגחה אליהם, ציוד פגום ותקול, ליקויים בטיחותיים בסביבת האימון, או היתקלות במכשיר או במתאמנים אחרים. בכל מקרה – תביעות פיצויים אלו, עלולות להגיע לסכומי עתק של 6 ספרות, ובמידה ובית המשפט יפסוק כי הפגיעה נגרמה בגלל רשלנותכם, ביטוח האחריות המקצועית הוא הדרך שלכם להגן על עצמכם מהצורך לשלם אותן, והוא ייתן לכם את הבטחון, הרוגע והחופש לעבוד בראש שקט בתחום שבו בחרתם.
    לכן, בעת עריכת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר ולצורך קביעת גבול אחריות אישית מספק, חשוב מאוד להתאים את הפוליסה לענפי הספורט שבהם אתם מאמנים, לאופן העיסוק שלכם, לסיכונים הנובעים ממנו, ולמשתנים נוספים כמו: האם אתם מאמנים בקבוצה או באופן פרטני? האם אתם מאמנים עצמאיים או שכירים? כמה מתאמנים אצלכם? האם אתם מאמנים בחדר כושר, בסטודיו פרטי, בחוץ או בבית המתאמן? האם יש שימוש במכשירים ואם כן באילו? מה מידת היציבות שווי המשקל של החניך במהלך האימון והאם הפעילות כוללת נפילות והפלות? מה מידת המורכבות והעצימות של הפעילות?.
    לכל השאלות האלו יש השלכות משמעותיות על מידת הסיכון המקצועי לו אתם חשופים, וזו בדיוק הסיבה שבגללה חשוב מאוד לוודא, שהפוליסה שלכם אכן כוללת ומכסה את כל מצבי הסיכון הרלבנטיים לעבודתכם כמאמני ספורט מקצועיים, בתחומי ההתמחות בהם אתם עוסקים.

    ביטוח מאמני כושר הניסיון שלנו הוא הבטחון שלכם
    כסוכנות המתמחה בביטוח אנשי מקצועות הספורט והרפואה המשלימה, יש לנו ידע וניסיון רב בהתאמת פוליסות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר בענפים השונים. אנחנו מכירים היטב את הסיכונים הספציפיים של כל אחד מענפי הספורט, בקיאים מאוד בהיצע הפוליסות הקיים בשוק, ויודעים לשאול אתכם את כל השאלות הנחוצות כדי להתאים לכם את הכיסוי הנכון וההגנה המרבית.
    אז אם אתם מאמני כושר או מדריכי ספורט, אנו מזמינים אתכם לדבר איתנו עוד היום, ואנו נדאג ונוודא שביטוח האחריות המקצועית שלכם, ייתן לכם את כל הביטחון והחופש לעסוק בתחום שלכם, ללא דאגות.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן