ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    דווקא עכשיו – לא מוותרים על הבטחון וחושבים על העתיד

    מזה כמה חודשים, מאז פרוץ מגפת הקורונה, כולנו חווים תקופה מאתגרת של אי ודאות עצומה, כשלצד הסיכון הבריאותי, המשק כולו, ובתוכו, מאות אלפי משקי בית, נקלעו למצב כלכלי קשה ומפחיד, שעדיין לא ידוע עד כמה ירחיק לכת ומתי יסתיים.
    במצב כזה מאוד טבעי והגיוני לבדוק מחדש את סל ההוצאות שלנו, לשקול האם ובאילו מקומות ניתן לקצץ ולחסוך, וכחלק מכך לבחון גם את הרכב תיק הביטוחים.

    כאנשי ביטוח ותיקים ומנוסים, אנחנו רגילים לחשוב על תרחישי סיכון ואיומים פוטנציאליים, ובכל זאת, שנת 2020 הצליחה להפתיע גם אותנו, וללמד אותנו ששום דבר- החל מהבריאות, דרך הפרנסה ועד לחופש התנועה – הוא לא מובן מאליו.
    ולכן, גם אם אף אחד מאיתנו לא יכול לצפות את העתיד, אנחנו עדיין ממליצים, והיום יותר מתמיד, לעשות את המקסימום כדי להיערך אליו, ובכל מקרה אל תמהרו לעשות שינויים בהרכב הביטוחים שלכם, מבלי להתייעץ עם סוכן מקצועי, שידע להסביר לכם את כל המשמעויות וההשלכות.

    ביטוח אחריות מקצועית
    אם אתם עוסקים במקצועות הטיפול, וגם אם נפח העבודה שלכם ירד כרגע באופן ניכר, אל תוותרו על ביטוח אחריות מקצועית, שייתן לכם את הביטחון והרוגע לעבוד בראש שקט. בסופו של דבר הרי הסיכון תמיד קיים, כל עוד ממשיכים לטפל באנשים, ולו בהיקף מצומצם יותר. אז בדיוק כמו שאתם לא מבטלים את ביטוח רכב גם אם אתם נוסעים עכשיו פחות, אל תוותרו על ביטוח האחריות המקצועית שלכם, שמכסה אתכם מפני סיכוני המקצוע.

    ביטוחי חיים, בריאות ואובדן כושר עבודה
    ביטוחים מהסוג הזה עושים בדרך כלל למשך שנים ארוכות ותנאי הביטוח – המחיר והכיסויים, תלויים, בין השאר, גם במצב הבריאותי שלכם במועד ההצטרפות. לכן חשוב לקחת בחשבון שבמידה ותבטלו חלק מביטוחים אלו כרגע, יתכן ובהמשך כשתרצו לחדש אותם שוב, לא תוכלו לחזור אליהם באותם תנאים שיש לכם כיום.
    בנוסף, דווקא כשהמצב הכלכלי פחות ברור, חשוב שיהיה לכם את הביטחון המירבי, שאם חלילה תזדקקו בעתיד לתרופה או טיפול שאינם בסל – תוכלו לקבל אותם מבלי לדאוג להשגת המימון.

    לסיכום, בתקופות קשות של אי ודאות כלכלית כולנו נדרשים לגלות אחריות ולצמצם בהוצאות שאינן חיוניות. לכן אנו ממליצים לכם לפנות אל סוכן הביטוח שלכם ולעבור אתו ביחד על תיק הביטוחים שלכם. בדיקה מקצועית של התיק ע"י סוכן שמכיר אתכם ואת הפעילות שלכם, תאפשר לכם לאתר ולבטל ביטוחים כפולים ומיותרים, ומצד שני הוא יוכל להמליץ לכם על כיסויים חיוניים, שחשוב לשמר או להוסיף כדי להגן עליכם ועל משפחותיכם.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן