ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    מטפלים ומאמני כושר: איזה ביטוחים הכי חשוב לעשות לעסק?

    בניתם את העסק שלכם בשתי הידיים, למדתם את המקצוע, המשכתם להשתלם ולהתפתח בתחום, ואולי גם הקמתם מקום משלכם – סטודיו, קליניקה, מכון או מרכז.
    אז איך תוכלו לוודא שהעסק האהוב שלכם מוגן מסיכונים? ואיך תוכלו לשמור עליו, כעסק קטן בעל משאבים מוגבלים, מפני תרחישים כמו נזקי טבע, תביעות חבות ונזקים נוספים?
    קבלו מדריך מהיר על הביטוחים שחשוב לעשות לעסק שלכם, בנוסף לביטוח אחריות מקצועית אשר מגן עליכם כאנשי מקצוע בתחום הטיפול, הייעוץ, הביוטי והכושר.

    ביטוח חבות מעבידים
    אם אתם מעסיקים עובדים נוספים, ביטוח חבות מעבידים ייתן לכם את השקט והביטחון שבמידה ועובד ייפגע בעבודה, לא תצטרכו לשאת בעלויות הטיפול הרפואי והפיצוי שייפסק לו.
    ביטוח מבנה
    אם העסק שלכם הוא במבנה שכור, רוב הסיכויים שבעל הנכס דאג לבטחו בביטוח מבנה. במידה והמבנה הוא שלכם – דאגו לבטח אותו בביטוח מתאים שיגן עליו ועל המערכות המותקנות בו, מפני תרחישים כמו שריפה, הצפות, נזקי טבע וסיכונים נוספים.
    ביטוח תכולה
    אם יש לכם בעסק ציוד יקר ערך כמו מכשור קוסמטי, מתקני ספורט, ריהוט, מלאי של תכשירים ועוד, חשוב מאוד לבטח אותם בביטוח תכולה, שיבטיח לכם החזר כספי במידה ויגרם להם נזק, כתוצאה מאירועים כמו שריפה, הצפה, פריצה, גניבה ועוד.
    ביטוח אחריות צד ג'
    ביטוח אחריות צד ג' הוא למעשה ביטוח תאונות אישיות, המכסה עלויות טיפול רפואי, פיצויים וכן עלויות משפטיות, במידה ותוגש נגדכם תביעה בגין פגיעה שנגרמה ללקוחות ומבקרים, בזמן ששהו בעסק.
    ביטוח חבות מוצר
    אם אתם מוכרים מוצרים כמו תכשירים קוסמטיים, תוספי תזונה או אביזרים שונים, ביטוח חבות (אחריות) מוצר יגן עליכם במקרה של תביעה, בשל נזק שנגרם לצד שלישי עקב פגם כלשהו במוצר.
    ביטוח אובדן רווחים
    כל חברה ועסק אשר זקוקים לציוד או מכשור לשם תפעולם השוטף, חשופים לסיכון שפגיעה או נזק שייגרם לרכושם, עלולה להשבית את פעילותם ולפגוע באופן ניכר בהכנסותיהם. ביטוח אובדן רווחים מגן על העסק מפני מצבים כאלו, ומבטיח את תשלום הנזק התוצאתי להכנסות העסק, מעבר לנזקי הרכוש, המכוסים בנפרד בביטוח התכולה.

    לסיכום, אנחנו ממליצים לכם לא להקל ראש בביטוח העסק שלכם. מדובר בחבילת ביטוחים שעלותם לא גבוהה והם יקנו לכם את השקט והרוגע הנפשי לדעת שהעסק שלכם מוגן מפני מירב הסיכונים להם הוא חשוף.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן