ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    פתרונות אלטרנטיביים לטיפול ואימון בימי קורונה

    מגפה עולמית, ריחוק חברתי, עבודה מהבית, ואי ודאות כלכלית – תקופת הקורונה מטלטלת ומאתגרת אותנו באינספור היבטים, ורבים מהעוסקים במקצועות הטיפול, היופי והספורט, אינם מורשים כעת לעסוק בתחומם. אך לצד זאת, יש בהם גם כאלו שמצליחים למצוא פתרונות, כדי להמשיך לעזור ללקוחות שלהם וכמובן גם להתפרנס.

    אחד מהפתרונות הנפוצים ביותר הוא שימוש בפלטפורמות   On Lineכמו Zoom, סקייפ או Facebook Live בכדי לשמור על קשר עם הלקוחות, לטפל בהם (מרחוק ומהבית), או להעביר להם הדרכות, שיעורים וקורסים. ככל שחולפים הימים, אנחנו רואים איך המעגל גדל, ועוד ועוד יועצים זוגיים, מדריכי הורים, מטפלים רגשיים, מאמני כושר וספורט, ואפילו פיזיותרפיסטים, נותנים שירותים ב- On Line, מפיצים סרטוני הדרכה, וחלקם גם יוצרים קורסים דיגיטליים מלאים, שיוכלו להוות עבורם מקור פרנסה, גם בתום תקופת הקורנה.

    למי מכם שעבר לעבוד מהבית, חשוב מאוד לוודא, שביטוח האחריות המקצועית שלכם אכן מכסה גם עבודה מהבית, ובמידה ואינכם בטוחים פנו אל סוכן הביטוח שלכם, ובקשו ממנו לבדוק את הפוליסה, ובמידת הנדרש – להרחיב את הכיסוי.  

    ואילו עוד פתרונות קיימים? אחד הרעיונות שיכול להתאים לסקטורים כמו קוסמטיקאיות ובעלות מכוני מניקור -פדיקור, הוא מכירה של מוצרים, ללקוחות הוותיקים, וגם לקהל חדש שאליו אפשר להגיע ברשת. זו יכולה להיות גם הזדמנות מצוינת להקים עכשיו אתר חנות, שיהווה תשתית למי שרוצה לבסס את הכנסתה על מכירת מוצרים, גם בהמשך.
    גם בהקשר זה של מכירת מוצרים חשוב מאוד לוודא שביטוח האחריות המקצועית של בעלת המקצוע מכסה גם את הפעילות הזו, ובמידה ולא יש לפנות אל סוכן הביטוח ולבקש להוסיף לפוליסה את הכיסוי המתאים.

    ומה לגבי פיזיותרפיסטים, שהרי הם מטפלים במגע? כמקצוע פרא רפואי, במקרים רבים הפיזיותרפיה חיונית לתהליכי החלמה ושיקום ודחיית הטיפול עלולה לגרום לנזק בלתי הפוך למטופלים הזקוקים לה. ולכן, העמותה לקידום הפיזיותרפיה בנתה מערך המספק למטופלים ייעוץ מקצועי On Line , המהווה "עזרה ראשונה",  ולאחר קבלת הייעוץ, המטופל יכול להחליט האם ברצונו להמשיך ולקיים פגישות נוספות. גם בתרחישים אלו, חשוב מאוד שפיזיותרפיסטים ידאגו לכך שפוליסת האחריות המקצועית שלהם תכסה גם ייעוץ הניתן מרחוק.

    לסיכום, הנסיבות המאתגרות והכל כך לא שגרתיות שאנו חווים כעת, מגבילות אנשי מקצוע רבים מלעבוד ולהתפרנס. אך מנגד, המצב מביא עימו גם הזדמנויות לפתח עוד ערוצי הכנסה, אז יש מקום לתקווה שבטווח הארוך, ניווכח שמהעז הזה יצא גם קצת מתוק.

    מאחלים לכם בריאות איתנה וחזרה מהירה ובטוחה לשגרה.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן