ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    ביטוח אבדן כושר עבודה למטפלים

    ביטוח אבדן כושר עבודה למטפלים

    כאשר אנו מסיימים את הלימודים ומתחילים את הדרך הארוכה שלנו כמטפלים – בניית הקליניקה, שיווק וגיוס לקוחות, המשך התמקצעות ועוד – אנו לרוב לא עוצרים לחשוב 'מה יהיה אם?' ומה יקרה אם נאבד את יכולתנו לעבוד ולהשתכר מהמקצוע אותו למדנו?
    אלא שהנסיון מראה שזהו תרחיש שבהחלט חובה לחשוב עליו ולהתכונן אליו, גם אם אנחנו מקווים ואף מאמינים שלנו זה לא יכול לקרות. רכישת ביטוח אובדן כושר עבודה ייעודי למטפלים יכסה אתכם מפני (כמעט) כל צרה שלא תבוא.

     

    האחריות לאיכות חיינו

    כאשר אנו מתחילים לעבוד, ובונים קריירה יציבה ומצליחה, אנו מגבשים עם הזמן רמת חיים בה אנו ובני משפחתנו מתרגלים לחיות. ההכנסה הקבועה שיש לנו מדי חודש, מאפשרת לנו לספק את צרכינו ואת צרכי בני משפחתנו לכל הפחות, ולעיתים אף הרבה מעבר לכך.
    אך מה יקרה אם, חלילה, נאבד את יכולתנו להשתכר? כיצד נוכל לדאוג אז לצרכים שלנו ושל בני המשפחה התלויים בנו?
    התשובה הטובה ביותר לכך היא ביטוח אובדן כושר עבודה, אשר מגן עלינו ומאפשר לנו לשמור על רמת החיים שלנו, גם במקרים בהם יכולתנו לפרנס נפגעת בעקבות פציעה או מחלה.

     

    ביטוח אובדן כושר עבודה – חשוב במיוחד לעצמאים

    ביטוח אובדן כושר עבודה נועד, כאמור, להגן עלינו במקרה בו, כתוצאה מתאונה או מחלה כלשהי, לא נוכל לעבוד במקצוע שלנו. במצב זה, אם דאגנו לביטוח המתאים, נקבל מחברת הביטוח פיצוי כספי אשר יהווה מעין תחליף למשכורת החודשית ויתן לנו ראש שקט מהדאגות הכלכליות.
    ביטוח אובדן כושר עבודה חשוב וקריטי אף יותר לבעלי עסק עצמאי, כדוגמת מטפלים, אשר אינם מכוסים בביטוח ממקום העבודה עצמו.

     

    ביטוח אובדן כושר עבודה עיסוקי

    בדומה לרכישת ביטוח אחריות מקצועית, המותאם במדוייק למקצוע אותו למדתם ולתעודות ההסמכה שברשותכם, גם בפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה, יש משמעות לאותיות הקטנות ולכל התנאים המפורטים בה.

    כך למשל, ביטוח מסוג "כל עיסוק" אומר, בעצם, כי גם אם אתם מטפלים במגע ונפגעה יכולתכם לעבוד במקצוע המסוים הזה, אין זה אומר שאינכם יכולים לעבוד במקצוע אחר. לעומתו, פוליסת ביטוח מסוג "עיסוקי" קובעת כי המקצוע האחרון בו עבדתם הוא המקצוע הקובע ולא ניתן לשלוח אתכם לעבוד במקצוע אחר ובכך להימנע מתשלום הפיצויים.

    לכן ההמלצה היא כמובן לבחור בביטוח מסוג "עיסוקי" אשר מגדיל את סיכוייכם לקבל את הפיצוי, במקרה של פגיעה.

     

    הגנה מקיפה ושקט נפשי

    בשל חשיבותו הרבה, ביטוח אובדן כושר עבודה יכול לעשות, בשעת הצורך, את כל ההבדל עבורכם ועבור משפחתכם. הצוות המקצועי והמנוסה שלנו בסוכנות "ענת רפפורט" ישמח לסייע לכם בבחירת הביטוח המתאים לעיסוקכם, על מנת לתת לכם את הבטחון והשקט הנפשי המגיע לכם.

     

    שרק נהיה בריאים!

    דילוג לתוכן