ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    ביטוח אבדן כושר עבודה לקוסמטיקאיות

    ביטוח אבדן כושר עבודה לקוסמטיקאיות
    במקרים של פגיעה ביכולת להתפרנס מהמקצוע שלנו, ביטוח אובדן כושר עבודה יכול להוות קרש הצלה של ממש, ולעשות את כל ההבדל בין הסתמכות על קצבה מינימלית מביטוח לאומי, לבין שמירה על רמת החיים שהמבוטח ומשפחתו הורגלה אליה.

     

    ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאים
    ביטוח אובדן כושר עבודה חשוב לכל אדם העובד לפרנסתו ורוצה להבטיח לעצמו רשת בטחון כלכלית למקרה של פגיעה באפשרותו להתפרנס, והוא חשוב שבעתיים, לבעלי עסקים עצמאים, שפגיעה ביכולתם לעבוד, עלולה להוביל לסגירת העסק. ביטוח אובדן כושר עבודה מגן עלינו במקרים בהם נפגעת יכולתנו לעבוד על ידי כך שהוא משלם לנו קצבה חודשית המאפשרת לנו לצלוח כלכלית את תקופת ההתאוששות מהפגיעה.

     

    חשוב לשים לב להבדל  הקיים בין ביטוח אובדן כושר עבודה רגיל לבין ביטוח תעסוקתי. הביטוח הרגיל יהיה יעיל רק במקרה בו נפגע כושר ההשתכרות באופן מוחלט ולא ניתן לעבוד בשום עבודה, בעוד הביטוח התעסוקתי מתייחס במפורש על מקצוע מסוים, והוא תקף בכל מקרה בו לא ניתן להשתכר ממקצוע זה.

    לדוגמא: ד' היא קוסמטיקאית שנכוותה באצבעות ידיה בצורה קשה והיא אינה יכול לבצע פעולות עדינות או מורכבות. אם יש לה ביטוח אובדן כושר עבודה רגיל, חברת הביטוח יכולה לדרוש ממנה למצוא אפיק פרנסה חדש, כיוון שישנם מקצועות בהם היא כן יכולה לעבוד.
    לעומת זאת, אם יש לה ביטוח אובדן כושר עבודה תעסוקתי, הוא נכנס לתוקף מהרגע שבו היא אינה יכולה לעבוד במקצועה ובלי קשר ליכולתה להשתכר מעיסוק אחר. הודות לביטוח אובדן כושר עבודה תעסוקתי, ד' תקבל מחברת הביטוח גמלה חודשית עד לסיום תהליך השיקום שיאפשר את חזרתה לעבודה או לתקופה ארוכה יותר במידה והפגיעה היא בלתי הפיכה.
    ביטוח אובדן כושר עבודה מותאם למקצוע  

    במקצועות טיפוליים רבים, ובהם הטיפול הקוסמטי, פגיעה פיזית בידיים, או בחלקי גוף אחרים, עלולה לגרום לאובדן היכולת להתפרנס. בעקבות זאת יצרנו ביטוחי אובדן כושר עבודה ייחודיים למקצועות אלו ובהם ביטוח אובדן כושר עבודה לקוסמטיקאיות.

    כסוכנות המתמחה מזה עשרות שנים בלווי אנשי מקצוע מתחום הטיפול אנו מכירים היטב את הסיכונים הייחודיים של כל עיסוק ויודעים להתאים את הכיסויים הביטוחיים לצרכים השונים של כל מקצוע. ביטוח אובדן כושר עבודה לקוסמטיקאיות נוצר בשיתוף פעולה מלא עם ארגון הקוסמטיקאיות, מתוך חשיבה על תנאי העבודה האופיינים לתחום ובדגש על מתן כיסוי ביטוחי מיטבי.

    כדי להגן על הקוסמטיקאיות בצורה המקיפה ביותר, אנו ממליצים על כיסוי משולש, הכולל ביטוח אחריות מקצועית (כולל טיפולים פולשניים), אחריות על מוצרים, וביטוח צד ג', שאליו ניתן להוסיף את ביטוח אובדן כושר העבודה. בזכות העובדה שהביטוח שלנו מותאם באופן ייחודי ופרטני לקומסטיקאיות הוא נותן את הכיסוי הרחב ביותר ואת ההגנה הגדולה ביותר שניתן, מפני כל נזק

    דילוג לתוכן