ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    הצד הבטוח של הדיאטה – ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנים קליניים

     כדיאטנים קליניים אתם זוכים ללוות אנשים באחד מתהליכי שינוי ההרגלים המאתגרים ביותר שיש, בין אם זה לצורך ירידה במשקל ושיפור ההופעה, ובין אם הצורך הוא בריאותי – איזון רמות הסוכר, הפחתת כולסטרול, השלמת חוסרים בויטמינים ועוד. אולם לצד תחושת השליחות, חשוב שתדאגו גם לעצמכם ותצטיידו בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית מתאימה, שתגן עליכם מסיכוני המקצוע.

    ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנים  – מדוע הוא חשוב כל כך?

    שינוי תזונתי הוא תהליך מורכב שהשלכותיו יכולות להרחיק לכת, לטוב ולרע, הן בהיבט הבריאות הפיזית והן בפן הרגשי והנפשי, כמהלך המערב חוויות חזקות של הצלחה וכישלון, ונוגע באופן הדוק כל כך בנושא הטעון של דימוי הגוף.

    לכן, אין זה מפתיע שהעיסוק בתחום רגיש כל כך, מלווה בסיכון ממשי של תביעות מצד לקוחות שנפגעו מהתהליך, גופנית  – החל מחולשה כללית, דרך אנמיה ועד לנזקים חמורים יותר למערכות חיוניות, או נפשית. ומאחר ותביעות אלו, עלולות להסתכם בפסיקות של פיצויים בסכומי עתק, ובנוסף לפגיעה הכלכלית העצומה, גם לפגוע במוניטין המקצועי שלכם, מומלץ מאוד שיהיה לכם ביטוח אחריות מקצועית שייתן לכם את החופש והשקט הנפשי לעסוק במקצוע.

    ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנים:  מהם הכיסויים וההגנות שהוא מעניק לכם?  

    ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנים, מעניק לכם הגנה במקרה בו הוגשה כנגדכם תביעות רשלנות. הביטוח מכסה את הוצאות המשפט וכן את הוצאות תשלום הפיצויים – במידה וייפסקו כאלו. כמו כן ניתן להוסיף לביטוח הרחבות שונות המכסות תרחישים נוספים כמו מקרה של פגיעה בצד ג' ועוד. 

    ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנים – רשת הביטחון והשקט הנפשי שלך 
    ביטוח אחריות מקצועית המותאם במיוחד לדיאטנים קליניים, הוא כלי עבודה הכרחי בסל הכלים שלכם כבעלי מקצוע תומך רפואה. ובדיוק כפי שלא הייתם מתפשרים על טיפול רפואי שהוא פחות מהטוב ביותר, בוודאי חשוב לכם לדעת שבשעת הצורך, בקרות מקרה ביטוח,– גם אתם תקבלו את הלווי והמענה הטוב ביותר.

    סוכנות ענת רפפורט מתמחה בעריכת ביטוח אחריות מקצועית למקצועת הפרא רפואיים, ולצוות הסוכנות ניסיון רב בהתאמת פוליסות ביטוח אחריות מקצועית לתזונאים קליניים. 
    צוות הסוכנות יודע לצפות את הסיכונים הספציפיים של העיסוק בייעוץ תזונתי, והוא יתאים לך פוליסת ביטוח אחריות מקצועית, שתגן עליך באופן מירבי.

    נשמח לעמוד לרשותך בהתאמת ביטוח אחריות מקצועית לתנאי עיסוקך, ובלווי אישי, זמין ומסור בכל צורך שיעלה במסגרת עיסוקך.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן