ביטוח נסיעות לחו"ל

X רכישת ביטוח מהירה



    לקוח חדשלקוח קיים

    אחריות מקצועית למניקור פדיקור

    לק ג'ל, בניה, הסרת עור קשה, עיסוי, וטיפול בפטרת או בציפורן חודרנית – נראה שמכוני המניקור והפדיקור, או בשם החיבה שלהם "מני-פדי", הפכו כבר מזמן לחלק משגרת החיים שלנו – הן כפינוק, הן כטיפוח והן כמענה לצרכים רפואיים.

    וככל שהתחום מתפתח ומתקדם, הלקוחות מצפים לרמת שירות ומקצועיות יותר גבוהה וכחלק מכך עולה המודעות לצורך בביטוח אחריות מקצועית.

    מדוע יש צורך בביטוח אחריות מקצועית למכוני מניקור ופדיקור?
    בדומה לטיפולים קוסמטיים ולטיפולי יופי אחרים, גם בעלי מכוני מניקור ופדיקור ועובדיהם חשופים לתביעות מצד לקוחות בגין נזקים שונים שנגרמו להם.
    זאת במיוחד לאור העובדה שהטיפולים כוללים שימוש במכשירים חדים ובחומרים כימיים שונים הבאים במגע ישיר עם העור, וכאן חשוב לזכור כי גם כאשר מקפידים על סטריליזציה והיגיינה, לא תמיד ניתן לצפות מראש, את כל הרגישויות והתגובות של כל לקוח.
    כך שבכל מקרה של רשלנות מצד המטפל, פגם בתכשירים או רגישות יתר של המטופל, הטיפול עלול לגרום לפציעות, לכוויות ולעוד סוגים של פגיעות שונות בעור לרבות להופעה של פטריות, פריחות ונגעים שונים.
    כמו כן, במקרה של פדיקור רפואי לחולי סכרת, המחייב הסמכה מיוחדת ומומחיות בתחום, קיימת סכנה ממשית של פגיעה חמורה ומשמעותית העלולה להסלים עד לכדי מצב הדורש קטיעה.  

    ולכן, בכדי להגן על המטפלים מפני תביעות אלו, העלולות להגיע עד כדי סכומים של מאות אלפי שקלים, חשוב להצטייד בביטוח אחריות מקצועי מתאים, המגן מפני התרחישים והסיכונים המאפיינים את הענף. 

    מה כולל ביטוח אחריות אישית למכוני מניקור- פדיקור?

    ביטוח אחריות אישית למכוני פדיקור – ומניקור משלב את שלוש ההגנות הכרחיות לכל העוסקים בתחום: 

    • אחריות מוצר  – הגנה מפני נזקים שנגרמו על ידי חומרים בהם נעשה שימוש בטיפול או חומרים קוסמטיים אשר נמכרו או סופקו ללקוחות.
    • אחריות מקצועית – הגנה במקרה של תביעת רשלנות מקצועית, כיסוי עלויות משפטיות ותשלומי פיצויים, במידה וייפסקו כאלו.
    • אחריות צד ג'  – הגנה במקרים בהם נגרם לצד ג' נזק גוף או רכוש כתוצאה מפעילותו של העסק, בעל העסק או עובדיו.

    הפוליסה מכסה את המבוטחים 24 שעות ביממה בכל מקום בארץ, בתחומי המכון ומחוצה לו.

    ביטוח אחריות מקצועית בסוכנות ענת רפפורט  – המומחים בתחום הקוסמטיקה

    כסוכנות ביטוח המתמחה בביטוחים לעוסקים בתחומי הרפואה המשלימה והקוסמטיקה אנו מציעים פוליסת ביטוח אחריות מקצועית המותאמת במיוחד לצרכי מכוני מניקור ופדיקור. הפוליסה מעניקה כיסוי ביטוחי מרבי לכל שיטות העבודה והתכשירים הנמצאים כיום בשימוש.
    אנו עובדים באופן צמוד עם ארגון הקוסמטיקאיות, ומומלצים על ידו לחברות הארגון, וכחלק מכך אנו מציעים גם פוליסה בתנאים מיוחדים למכוני פדיקור-מניקור ולכל העוסקים בתחום.   

    לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית אנא חייגו ל- 03-5754446

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן